Ez a Vacansoleil weboldal sütiket használ. Funkcionális sütiket a weboldal optimális működése érdekében használunk, analitikus sütiket azért, hogy tudjuk, a látogatók hogyan használják a weboldalt, hirdetési sütiket pedig azért, hogy Önt érdeklő hirdetéseket lásson, amikor más weboldalakra látogat el. Ön az „Elfogadom” opcióra kattintással ad nekünk engedélyt ezeknek a sütiknek az elhelyezésére. Ha nem akarja, hogy a weboldalon rögzített viselkedését ilyen célokra használják, módosíthatja az Adatvédelmi Beállításait.

Vacansoleil Logo
Persinformatie

Általános Szerződési Feltételek

  1. A Vacansoleil-ről
  2. Általános Szerződési Feltételek

A Vacansoleil B.V (Marinus van Meelweg 16. NL-5657 E.N. Eindhoven Hollandia, K v K s z á m : 17032917, telefonszáma: +31 (0)40- 844- 7745, e-mail címe: office@vacansoleil.com, fax száma: +31 (0)40 844 79 99); illetőleg a Vacansoleil B.V.B.A. (Expresspark, Koningin Astridlaan 29 / 5 , 8200 Brugge Belgium, telefonszáma: +32(0)70-211-212, e-mail címe: be-office@vacansoleil.com, fax száma: +32(0)50-404-737) mint szálláshely szolgáltató, a továbbiakban Szolgáltató közzéteszi a szolgáltatásai igénybevételének feltételeit meghatározó általános szerződési feltételeit.

I. Bevezetés

  • 1.1 A Vacansoleil Hungária Idegenforgalmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1119 Budapest Fehérvári út 89-95. 2. em 207., Cégjegyzékszám: 01-09-278635, MKEH bejegyzési szám: U-000813, működési engedély száma: 1/1298-2/2007 adószám: 13857572-2-43, telefonszám: 06-1-987-6160, e-mail cím: contacthu@vacansoleil.com, fax száma: 06-1- 870-0805) (a továbbiakban: Közvetítő) a Szolgáltató nevében és megbízásából belföldi és külföldi szálláshelyeket közvetít.
  • 1.2 A Közvetítő által közvetített szálláshelyekre a jelen Általános Szerződési Feltételek, az egyedi utazási szerződés, a megrendelés és visszaigazolás, a Közvetítő által elektronikusan közzétett tájékoztatókban foglaltak az irányadóak.
  • 1.3 A Szolgáltató honlapján, illetőleg a Közvetítő által közzétett információk, szállás és kemping leírások, tájékoztatók az utazási szerződés részét képezik.

II. A szerződés létrejötte

  • 2.1 A szerződés a Szolgáltató és az Utas között jön létre.
  • 2.2 Az Utas adatait, nevét, lakcímét, telefonszámát és elektronikus szerződéskötés esetén elektronikus levelezési címét, az utas által megrendelt szolgáltatást, a szolgáltatás igénybevételének helyét és idejét, a teljes fizetendő díj forintban meghatározott összegét az egyedi szerződés, illetőleg a megrendelés és visszaigazolás tartalmazza.
  • 2.3 A szerződés létrejöhet írásban, elektronikus úton, illetőleg telefonon a 2.7. pont szerint.
  • 2.4 Az Utas a Szolgáltató honlapján (www.vacansoleil.hu) elektronikusan is jogosult szerződést kötni. Elektronikus úton történő szerződéskötés akként történik, hogy az Utas az online felületen található megrendelést hiánytalanul kitölti, és a Szolgáltató részére elküldi. Az elektronikus úton tett megrendeléseket a Szolgáltató a megrendelést követően, legkésőbb a megrendelést követő 1 munkanapon belül elektronikus úton visszaigazolja. A szerződés a visszaigazolás megküldésével lép hatályba.
  • 2.5 Az elektronikus úton megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket a Szolgáltató rögzíti és azok utólagos hozzáférését biztosítja.
  • 2.6 Az elektronikus szerződéskötést megelőzően az Utas a szerződéskötés előtti technikai lépésekről, az általános szerződési feltételekről, a szolgáltatás tartalmáról és díjáról tájékozódhat. Az elektronikus szerződéskötéshez használt elektronikus felületen biztosított az adatok rögzítése során felmerült hibák javítása a szerződéses jognyilatkozat megtételét megelőzően.
  • 2.7 A szerződés megkötése kezdeményezhető a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is, azonban a szerződés ebben az esetben akkor jön létre, ha az Utas a Szolgáltató által elektronikus úton megküldött általános szerződési feltételekkel, valamint foglalási feltételekkel kapcsolatos tájékoztatás megismerése után a szolgáltatás ellenértékének legalább az előlegét megfizeti. Az Utas tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás ellenértékének, vagy annak egy részének megfizetése valamennyi szerződési feltétel Utas általi megismerésének és elfogadásának minősül.
  • 2.8 Az Utas a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik, hogy a szolgáltatást nem adóalanyként, hanem saját nevében és javára végső felhasználóként veszi igénybe.
  • 2.9 Amennyiben az Utas harmadik személyek megbízásából is eljár, úgy ezen személyek értesítéséről, tájékoztatásáról az Utas köteles gondoskodni. Az Utas a megrendelése leadásakor köteles megadni a vele utazók nevét és születési dátumát. A jelen pontban foglalt esetben az utazási szerződés szerint az Utast megillető jogok és kötelezettségek a harmadik személy utazó érdekében szerződést kötő Utast jogosítják, illetőleg kötelezik, ide nem értve azokat a kötelezettségeket, amelyek természetüknél fogva csak személyesen az utazót érinthetik (pl.: útlevél, vízum érvényessége, egészségügyi igazolványok, okmányok).

III. Fizetési feltételek

  • 3.1 Az Utas a szerződésben foglalt szálláshely szolgáltatás (azaz bérleti díj) ellenértékének, a szálláshelyhez kapcsolódóan kötelezően fizetendő kiegészítő szolgáltatások (pl. kötelező végtakarítás), valamint a 4.900,- Ft összegű foglalási díjnak a megfizetésére köteles. Foglalási díj pozíciószámonként fizetendő. Egy pozíciószám alá legfeljebb egy szálláshely tartozik.
  • 3.2 Az Utas kiegészítő szolgáltatásokat (mint például garantált kívánság, egyéb kívánság-, babacsomag-, háziállat csomag-, ágyneműhuzat garnitúra és végtakarítás díjak) is igényelhet, amelyek megfizetésére úgyszintén köteles.
  • 3.3 A szálláshely szolgáltatás ellenértéke, a foglalási díj és kiegészítő szolgáltatások díjai a továbbiakban egységesen: Díj.
  • 3.4 A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások díja a szálláshelyen fizetendő akként, hogy a Szálláshely szolgáltató által megjelölt ár változhat.
  • 3.5 A szálláshely üzemeltető vagy a helyi hatóságok által meghatározott, a helyszínen vagy előzetesen a Díj megfizetésekor az Utas által kötelezően fizetendő, a szállásfoglalás napján érvényes költségekről (pl. esetleges kötelező végtakarítás, esetleges háziállat felára, idegenforgalmi adó, regisztrácós díj, környezetvédelmi adó, stb.) a Közvetítő – a szálláshely üzemeltető tájékoztatása alapján – tájékoztatja az Utast. A Szolgáltató által megjelölt ár a szálláshely igénybevételének napjáig változhat, amelyet az Utas tudomásul vesz. Ezen kötelezően fizetendő költségek megfizetésére az Utas köteles.
  • 3.6 Fizetési feltételek:
    • A szálláshely igénybevételének kezdő napját megelőző 14 napon belül visszaigazolt foglalás esetén a teljes Díj azonnal fizetendő.
    • A szálláshely igénybevételének kezdő napját megelőző 15- 21 napon belül visszaigazolt foglalás esetén a teljes Díj 3 napon belül fizetendő.
    • A szálláshely igénybevételének kezdő napját megelőző 22 - 60 napon belül visszaigazolt foglalás esetén a teljes Díj 7 napon belül fizetendő.
    • A szálláshely igénybevételének kezdő napját legalább 61 nappal megelőzően visszaigazolt foglalás esetén az első fizetés (előleg) a foglalást követő 3 napon belül esedékes. Az előleg a szálláshely szolgáltatás és az esetleges kiegészítő szolgáltatások ellenértékének 30 %-a. Az előlegen felül fizetendő a 4.900 Ft összegű foglalási költség. A Díj további összege a szálláshely igénybevételének kezdő napját megelőző 60 nappal esedékes. Amennyiben az első és a második fizetési határidő között csak 7 nap különbség van, akkor a teljes Díj az első fizetési kötelezettséggel egyidejűleg esedékes.

IV. A szerződés teljesítése

  • 4.1 Az 1.1. pontban írt Szolgáltató az Utas megrendelése alapján belföldi vagy külföldi szálláshely igénybevételére köt szerződést az Utas javára.
  • 4.2 Az utazás módja minden esetben egyénileg történik, amelyet az Utas a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával elfogad és tudomásul vesz.
  • 4.3 A Szolgáltató az utazási szerződés- nek megfelelő szolgáltatás teljesítésére kötelezettséget vállal.
  • 4.4 A Szolgáltató a szálláshely elfoglalására jogosító utazási dokumentumokat (vouchert) a teljes Díj beérkezését követően, de legkorábban az utazás megkezdését megelőző 17 nappal bocsát az Utas rendelkezésére e-mailben. Amennyiben az Utas az utazási dokumentumokat (vouchert) nem kapja meg az utazást megelőzően, úgy köteles haladéktalanul tájékoztatni a Közvetítőt. A Közvetítő a dokumentumok utazási irodában történő átvételét is biztosítja. Egyéb kézbesítési módok az Utas kérésére, a költségek megtérítése mellett igényelhetőek.

V. Módosítások, hibás teljesítés

  • 5.1 Az Utas az utazás megkezdését megelőzően külön díjfizetési kötelezettség nélkül jogosult a jelen szerződés engedményezésére, azaz az Utas személyének, illetve a vele utazó személyek adatainak, létszámának, háziállat létszámának megváltoztatására, amennyiben a változtatás a Díjat nem érinti. Abban az esetben, ha a módosítás következtében a Díj csökken, úgy az Utas a VI. pont szerinti bánatpénz fizetésére köteles. A bánatpénz alapja a lemondott/módosított személyre eső szálláshely szolgáltatás, esetleges kiegészítő szolgáltatás (pl. ágyneműhuzat-garnitúra) ellenértéke. Amennyiben a változtatás következtében a Díj emelkedik, úgy az Utas a díjkülönbözet megfizetésére köteles. Amennyiben az Utas a saját vagy a vele utazó személyek adataiban történt változást Közvetítő felé írásos úton nem jelzi, illetve az adatok módosítását írásos úton Közvetítőnél nem kezdeményezi, úgy az ebből eredő kárért és költségekért az Utas tartozik felelősséggel.
  • 5.2 Az Utas tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem köteles a Díjat leszállítani, ha az Utas a szolgáltatást vagy valamely részszolgáltatást saját elhatározásából vagy az érdekkörében felmerült okból nem veszi igénybe.
  • 5.3 Amennyiben a Szolgáltató a vállalt szolgáltatást nem tudja a szerződésnek megfelelően biztosítani, úgy a Díjat arányosan leszállítja. A Közvetítő kifejezetten felhívja az Utas figyelmét arra, hogy „Kívánság”- ként a szálláshely elhelyezkedésére vonatkozó különleges kérés teljesítését a Szolgáltató nem tudja garantálni, ezért a „Kívánság” nem teljesülése miatt a Szolgáltatónak nem keletkezik visszafizetési kötelezettsége.
  • 5.4 Amennyiben a Szolgáltató a szerződés lényeges feltételeit az indulás előtt rajta kívül álló okból kívánja jelentősen módosítani, így különösen, ha a díjemelés mértéke a nyolc százalékot meghaladja, köteles erről az Utast haladéktalanul tájékoztatni. Amennyiben az Utas nem fogadja el a változtatásokat, jogosult bánatpénz fizetése nélkül elállni a szerződéstől.
  • 5.5 Ha a Szolgáltató az utazás megkezdését követően az utazási szerződésben meghatározott szolgáltatás jelentős részét nem tudja teljesíteni, úgy vállalja, hogy azokat más, megfelelő, hasonló értékű szolgáltatással pótolja. Ha az ilyen részszolgáltatás értéke a nem teljesített részszolgáltatás értékét meghaladja, a költségkülönbözet az Utasra nem hárítható át.
  • 5.6 Amennyiben az úti cél vagy az ahhoz vezető útvonal olyan területet érint, amely – az utazási szerződés megkötését követően – a külpolitikáért felelős miniszter által vezetett központi államigazgatási szerv honlapján az „utazásra nem javasolt” utazási célországokat és térségeket megjelölő felsorolásba felvételre kerül, a Szolgáltató vállalja, hogy azonos vagy magasabb értékű helyettesítő szolgáltatást nyújt. Amennyiben a helyettesítő szolgáltatás listaára az eredeti listaárnál alacsonyabb értékű, a díjkülönbözetet a Szolgáltató visszatéríti az Utasnak. Amennyiben a helyettesítő szolgáltatást az Utas nem fogadja el, elállhat a szerződéstől azzal, hogy a teljes befizetett díjat a Szolgáltató legkésőbb 5 napon belül visszafizeti.
  • 5.7 Az Utas a szerződésben vállalt szolgáltatás hibás teljesítése esetén haladéktalanul köteles kifogását a helyszíni szolgáltatóval közölni, a közlés késedelméből eredő kárért felelős. Az Utas a panasz bejelentéséről a helyszínen jegyzőkönyvet köteles felvetetni, illetőleg panaszát fényképfelvételekkel igazolni. Amennyiben a helyi szolgáltató a panaszt nem orvosolja, az Utas köteles értesíteni a Közvetítőt. A Közvetítő és a Szolgáltató utólagos panaszokat nem fogad el.
  • 5.8 A Szolgáltató felel az utazási szerződés nem teljesítéséből, vagy hibás teljesítésből eredő károkért, illetve a személyiségi jogsértésért járó sérelemdíjért, kivéve a jogszabályban meghatározott esetekben. A Szolgáltató a kárfelelősségét, illetőleg a sérelemdíjért fennálló felelősségét a Díj összegének kétszeresét meghaladó része tekintetében kizárja.

VI. Elállás, lemondás

  • 6.1 Az Utas az utazási szerződéstől bármikor elállhat. Az elállást írásban kell közölni, amely akkor hatályosul, ha azt a címzett megkapja. Amennyiben az Utas nem veszi igénybe a szolgáltatást, úgy az részéről elállásnak minősül.
  • 6.2 Elállásnak minősül az Utas érdekkörében bekövetkező valamennyi olyan módosítás, amely az adott szálláshely igénybevételének lemondásával, illetőleg a Díj változásával jár együtt. Így különösen elállásnak minősül és bánatpénz fizetési kötelezettséggel jár a szálláshely szolgáltatás kezdő és befejező napjának módosítása, a tartózkodás időtartamának lerövidítése. Elállásnak minősül és bánatpénz, illetve egyszeri 4.900,- Ft módosítási díj fizetési kötelezettséggel jár a kemping vagy szállástípus módosítása. Továbbá elállásnak minősül és bánatpénz fizetési kötelezettséggel jár az utasok számának csökkentése, az utasok életkorának megváltoztatása, amennyiben az a Díj változását eredményezi.
  • 6.3 Az Utas tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelt kiegészítő szolgáltatásokat, így pl.: a garantált kívánságot, a kívánságot, a háziállatot, a végtakarítást vagy az ágyneműhuzat garnitúrát lemondja, úgy a garantált kívánság 8.100,- Ft-os díja, azt a Szolgáltató bánatpénz jogcímén elszámolja. Egyéb kiegészítő szolgáltatások lemondása esetén 6.7. pont szerinti bánatpénz fizetendő.
  • 6.4 Amennyiben az Utas fizetési kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, és nem jelzi írásban elállási szándékát, úgy az az Utas elállásának minősül, az érintett szálláshellyel pedig a Szolgáltató szabadon rendelkezhet. A Szolgáltatót a jelen pontban foglalt esetben megilleti a bánatpénz, amely elsősorban az Utas által már befizetett összegből kerül beszámításra.
  • 6.5 Elállás és lemondás esetén – a 6.6. pontban foglalt kivételtől eltekintve – az Utas bánatpénz fizetésére köteles.
  • 6.6 Nem köteles bánatpénz fizetésére az Utas, ha az utazási szerződés megkötése és az utazási szolgáltatás megkezdése között legalább 60 nap van és az Utas az elállását a visszaigazoláson szereplő első fizetési határidőig közli. Amennyiben előfoglalás esetében nem ismert a szálláshely szolgáltatás végleges összege, úgy az Utas jogosult az utazási szerződéstől történő, bánatpénz fizetése nélküli írásbeli elállásra a végleges visszaigazolásban foglalt ár közlését követő 5 napon belül.
  • 6.7 A bánatpénz a már megfizetett összegből kerül levonásra, amelyhez az Utas kifejezetten hozzájárul. Amennyiben a már megfizetett összeg kevesebb, mint a bánatpénz összege, úgy a különbözet megfizetésére az Utas az elállási nyilatkozatának megküldését követő 5 napon belül köteles. A bánatpénz mértéke a szálláshely szolgáltatás és az esetleges kiegészítő szolgáltatások (kivéve a garantált kívánság, melyre a 6.3-as pont szerint kell a lemondási díjat megfizetni) ellenértékének százalékában van meghatározva, amely mérték az elállás közlése és a szálláshely igénybevételének kezdő napja közötti időtartam alapján változik. A bánatpénz mértéke a szálláshely igénybevételének kezdő napját megelőző:
    • a. 43. napig a szálláshely szolgáltatás, az esetleges kiegészítő szolgáltatások (kivéve a garantált kívánság) ellenértékének 30%-a.
    • b. 42.-29. nap között a szálláshely szolgáltatás, az esetleges kiegészítő szolgáltatások (kivéve a garantált kívánság) ellenértékének 60%-a.
    • c. 28.-1. nap között a szálláshely szolgáltatás, az esetleges kiegészítő szolgáltatások (kivéve a garantált kívánság) ellenértékének 90%-a.
    • d. Az érkezés napján, vagy azt követően a szálláshely szolgáltatás, az esetleges kiegészítő szolgáltatások (kivéve a garantált kívánság) ellenértékének 100 %-a. A szálláshely igénybevételének kezdő napján közölt elállás, illetve az utazás megkezdésének elmulasztása esetén a bánatpénz a teljes szálláshely szolgáltatás, az esetleges kiegészítő szolgáltatások díjával egyezik meg. A szálláshely igénybevételének kezdő napját követően közölt elállás esetén a lemondott éjszakákra a bánatpénz a teljes szálláshely szolgáltatás időarányos díjával egyezik meg.
  • 6.8 Az Utas tudomásul veszi, hogy elállása esetén a Szolgáltató a foglalási díj összegét nem téríti vissza.
  • 6.9 Az Utas elállása esetén a Szolgáltató a visszafizetési kötelezettségének az elállás közlését követő 5 munkanapon belül tesz eleget.
  • 6.10 A Szolgáltató a szálláshely igénybevételének kezdő napja előtt tizenöt (azaz 15) nappal írásban tett nyilatkozatával elállhat az utazási szerződéstől. Ha nem az Utas érdekkörében felmerült okból áll el a szerződéstől, úgy az Utas az eredetivel azonos vagy magasabb értékű helyettesítő szolgáltatásra tarthat igényt, vagy amennyiben a Szolgáltató a helyettesítő szolgáltatás nyújtására nem képes, vagy azt az Utas nem fogadja el, úgy a Szolgáltató köteles a teljes befizetett díj legkésőbb 5 napon belül történő visszafizetésére, és az után az utazási szerződés megkötésétől számított időre az érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamattal megegyező mértékű kamat megfizetésére. Amennyiben a helyettesítő szolgáltatás listaára az eredeti listaáránál alacsonyabb értékű, a Szolgáltató köteles a díjkülönbözetet az Utasnak megtéríteni.
  • 6.11 Amennyiben a Szolgáltató nem az Utas érdekkörében felmerült okból a szálláshely igénybevételének kezdő napja előtt tizennégy (azaz 14) napon belül áll el az utazási szerződéstől, a 6.7. pontban foglaltakon túl köteles az Utasnak az elállás következtében felmerült igazolt kárát megtéríteni, kivéve ha az elállására általa nem befolyásolható, ésszerűen el nem hárítható olyan külső körülmény miatt – például valamely harmadik személy magatartása, illetve a túlfoglalás, vagy vis major esete – került sor, amelyet a szerződéskötés idején nem látott és ésszerű elvárhatóság mellett nem is láthatott előre. A kártérítés és sérelemdíj mértékét a Szálláshely szolgáltató a teljes díj kétszeres összegére korlátozza.
  • 6.12 Ha és amennyiben a Szolgáltató minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a honlapon, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket/szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A Szolgáltató az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja. Hibás árnak minősül különösen:
    • nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
    • esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os, „1” Ft-os vagy ezekhez hasonló ár;
    • egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár."

VII. Jogviták rendezése

  • 7.1 A Szolgáltató tájékoztatja az Utasokat, hogy a panaszkezelés a Közvetítő 06-1-987-6160- as telefonszámán, contacthu@vacansoleil.com elektronikus levélcímen, illetve 1119 Budapest Fehérvári út 89-95. 2. em 207. postai címén történik.
  • 7.2 Az Utas fogyasztói jogvita esetén lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. A Közvetítő székhelye szerint a Budapesti Békéltető Testület illetékes (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 1. em. 111., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., telefonszám: 06-1-488- 2131, internetes cím: www.bekeltet.bkik.hu, ). A békéltető testületek elérhetőségei a www. bekeltetes.hu internetes oldalon érhetőek el.
  • 7.3 A fogyasztók jogvitájuk rendezéséhez az Európai Bizottság által üzemeltetett online vitarendezési platformhoz fordulhatnak, amelyet a következő oldalon érhetnek el: http://ec.europa.eu/odr.
  • 7.4 A fogyasztóvédelmi szabályok megsértése esetén az Utas a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság eljárását kezdeményezheti. A fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon érhetőek el. Hasznos információk a http://fogyasztovedelem.kormany.hu internetes oldalon találhatóak.
  • 7.5 Amennyiben a Felek között a jogvita peren kívüli rendezése nem járt eredménnyel, úgy a Felek a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező rendes bírósághoz fordulnak.

VIII. Záró rendelkezések

  • 8.1 Az Utas a vele együtt utazó személyek nevében elismeri, hogy a Szálláshely szolgáltatónak a szálláshelyre vonatkozó magyar nyelvű tájékoztatóját megismerte és elfogadta.
  • 8.2 A jogszabály(ok), illetve a Vacansoleil B.V./ Vacansoleil B.V.B.A. utazási feltételeinek időközbeni változása miatt általános feltételeink is a jogszabálynak, illetve a Vacansoleil B.V./ Vacansoleil B.V.B.A. megváltozott feltételeinek megfelelően módosulnak. A jogszabályok és a Vacansoleil B.V./Vacansoleil B.V.B.A. utazási feltételeinek hatályos szövege a honlapon, illetve az utazásközvetítő irodájában elérhető.
  • 8.3 Az Utas köteles az utazásra vonatkozó mindenkori jogszabályokat, előírásokat (pl. útlevél, -vám, - devizajogszabályok, egészségügyi előírások) valamint a fogadó ország beutazási szabályait, törvényeit és tradícióit betartani. Ezek elmulasztásából, illetve megszegéséből eredő károk az Utast terhelik.
  • 8.4 A honlapon esetlegesen előforduló sajtóhibákért sem a Közvetítő, sem a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  • 8.5 A Szolgáltató fenntartja az ÁSZF megváltoztatásának jogát. Az ÁSZF a közzététel napján lép hatályba.
  • 8.6 A jelenlegi Általános Szerződési Feltételeink érvényességének kezdetét megelőzően foglalt foglalásokra az adott foglalási időpontban érvényes Általános Szerződési Feltételek hatályosak.

2022. március 1

A feltüntetett árak, jelenleg érvényes árak, amelyek bármikor változhatnak. Amennyiben biztos szeretne lenni abban, hogy ezen az áron tud foglalni, akkor foglaljon most. Ebben az esetben az ár ugyanaz marad. Az ár már tartalmazza az aktuális engedményeket és/vagy az ingyenes éjszakák kedvezményeket. További felmerülő költségek: foglalási díj (4.900 Ft), és néhány esetben további, a kempingben fizetendő költségek pl. idegenforgalmi adó, környezetvédelmi adó, stb., amelyek az életkor függvényében változóak lehetnek. A kempinghelyek esetében feltüntetett ár 2 fő tartózkodására vonatkozik (akkor is, ha Ön jelezte, hogy többen lesznek). A kempinghely ára függ az utastársai életkorától. A teljes, végleges költség a foglalási részletezőben lesz feltüntetve, mielőtt véglegesíti foglalását.