- Ön itt van
- Vacansoleil álláshirdetés
- Szabad pozíciók a Vacansoleil magyarországi irodájában

Szabad pozíciók a Vacansoleil magyarországi irodájában
A cégről
A Vacansoleil-t 1969-ben alapították a hollandiai Eindhoven-ben. A cég az elmúlt 50 évben a prémium kempingnyaralások szakértőjévé és európai piacvezetőjévé nőtte ki magát. Kínálatát kiváló ár/érték arány és hatalmas választék jellemzi. Lelkes csapata több száz állandó- és több ezer szezonális dolgozóból áll, akik évente százezrek vakációjáról gondoskodnak 17 ország közel 500 gyönyörű premium kempingjében.
A Vacansoleil főirodája Hollandiában, külföldi képviseletei pedig Angliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Írországban, Lengyelországban, Magyarországon, Németországban és Olaszországban találhatóak.
Irodavezető / Pénzügyi ügyintéző
A fiatal és dinamikusan növekvő magyar irodánkba keressük, a hamarosan anyai örömök elé néző kollégánk helyére, részmunkaidős (heti 20-30 óra) Irodavezetőnket, 2 év határozott idejű szerződéssel, Budapest 11. kerületi irodánkba.
Miért gyere hozzánk dolgozni?
- nemzetközi cég, mégis családias hangulat
- 8 jófej kolléga vár
- kulturált, jól megközelíthető irodában fogsz dolgozni
- versenyképes fizetést és béren kívüli juttatást nyújtunk
- rugalmasak vagyunk (több részmunkaidős kolléga is dolgozik a csapatban)
- eldöntheted, hogy munkaidőben mi lenne Neked ideális (nekünk heti 20-30 óra között bármi megfelel)
- fel fogunk köszönteni a szülinapodon (torta is lesz)
Ilyen feladatok várnak Rád:
- iroda működésének biztosítása: beszerzések, kapcsolattartás a szolgáltatókkal, éves munkavédelmi oktatás és orvosi vizsgálatok leszervezése
- riportok, statisztikák készítése
- beérkező számlák ellenőrzése, utalása, regisztrálása
- kapcsolattartás a külsős pénzügyi céggel
- számlázás, házi pénztár kezelése
- bérszámfejtéshez szükséges anyagok összeállítása, leküldése a bérszámfejtőnek
- kapcsolattartás a holland központtal (IT, pénzügy, szakmai társosztályok )
- a cég saját rendszerének megismerése felhasználói szintű kezelése
- sales promóciók, akciók szabályzatának előkészítésében való részvétel
- fordítási feladatok angolról magyarra és magyarról angolra
- az ügyvezető munkájának támogatása
Amit kérünk:
- szakmai tapasztalat
- tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
- precíz munkavégzés
- Microsoft Office ismerete
Előny:
- idegenforgalmi tapasztalat
Jelentkezésedet magyar és angol nyelvű önéletrajz kíséretében az [email protected] e-mail címre várjuk.