Aller au contenu









Van kérdésed?

Gyakran Ismételt Kérdések
Az itt tartózkodásom
Fizetés
Foglalásaim kezelése
Lemondás
Navigáljon a webhelyen
Hűségbeli juttatások
Hogyan módosíthatom a foglalásomat?
Számos fizetési módot kínálunk, a választás az Öné!
- Bankkártya: közvetlenül a biztonságos oldalon vagy telefonon ügyféltanácsadóval
- Paypal: a biztonságos oldalon – kérjük, vegye figyelembe, hogy a tartózkodás teljes összegét ki kell fizetni, előleg nélkül.
- Átutalás: lásd a „Foglalás fizetése banki átutalással” részt.
- Banki csekkek (+18 euró): 18 euróval nőtt a szolgáltatási díj. Felhívjuk figyelmét, hogy az árajánlatok kifizetéséhez a foglalás csak az árajánlat beérkezése után kerül letiltásra. A tartózkodás kezdetétől számított 15 napon belül nem fogadnak el banki csekket.
- Üdülési utalványok (ANCV) / Ajándékutalványok (csoportos felvétel, bókjegyek, Cadhoc) (+ 18 euró) További szolgáltatási díjak ennél a fizetési módnál a kezdeti díj összegén felül : Üdülési utalványt vagy csekket fogadunk el maximum erejéig a tartózkodás teljes összegének 70%-a. Ha több mint egy hónap múlva indul, először 30% előleget kérünk a foglalás biztosításához. Ebben az esetben javasoljuk, hogy fizesse be például hitelkártyával az előleget, és küldje el nekünk az üdülési csekket a fennmaradó összeg kifizetéséhez (amelynek egy hónappal az indulás előtt meg kell érkeznie hozzánk).
- ANCV Connect : közvetlenül a biztonságos oldalon vagy telefonon ügyfél-tanácsadóval. Az ANCV csekkekkel ellentétben a tartózkodás teljes összege az ANCV Connect szolgáltatásban további költségek nélkül kifizethető. Felhívjuk figyelmét, hogy ha az ANCV connect nem fedezi a tartózkodás teljes összegét, a fennmaradó részt hitelkártyával kell kitölteni.

Ha egy hónapnál rövidebb indulásról van szó, a foglalás letiltásához a teljes fizetést kérjük. Azonban teljes egészében fizethet például hitelkártyával, majd elküldheti nekünk az üdülési utalványokat. Az üdülési csekkekkel küldött összeget (a postai feldolgozási költségekkel csökkentve) automatikusan jóváírjuk bankkártyáján, maximum 2 hónapon belül.
A szükséges összeget az alábbi címre küldje el:
maeva.com, Franciaország északról délre – Foglalási szolgáltatás – 11 rue de Cambrai – 75019 Párizs

Üdülési tanácsadóink hétfőtől szombatig 9:30 és 19:30 között állnak rendelkezésére, ha további információra van szüksége a tartózkodásával kapcsolatban.
Nagyon egyszerű: Traveler fiókja elérhető a weboldal kezdőlapjáról vagy ide kattintva .
Az azonosításhoz egyszerűen adja meg e-mail címét és a fiók létrehozásakor létrehozott jelszavát.
Ha nem emlékszik jelszavára, kattintson az elfelejtett jelszóra, és kész!
Módosítási kérelmét úgy teheti meg, hogy bejelentkezik Traveler fiókjába, és a „Üdülés módosítása vagy lemondása” szakaszra kattintva írja meg kérelmét.
A foglalás a szabad helyek függvényében módosítható. Időpont, bérlet vagy szállástípus módosítása esetén 40 euró átalánydíj kerül felszámításra. Ha a módosítás lemondási díjat von maga után a házigazdánk részéről, a költségek Önt terhelhetik.
Mik a lehetséges érkezési időpontok?
Milyen dokumentumokat kérnek tőlem érkezéskor?
Nincs mit ! Az olyan opciókat, mint etetőszék, gyerekágy, televízió... ha nem automatikusan része a szolgáltatásnak, a lakóhelyről kell megrendelni.
Ehhez a megrendelés visszaigazoló oldalán az erre a célra szolgáló fehér dobozba jegyezheti be kívánságát. Ha már véglegesítette foglalását, küldje el nekünk kérését e-mailben, megadva az ügyiratszámot és a regisztrációs nevet. Ezt követően elküldjük hosting partnerünknek.
Ha a csereutalványa már elérhető Traveler számláján, akkor közvetlenül is kapcsolatba léphet fogadó partnerünkkel, akinek elérhetőségei a dokumentumon szerepelnek.
Amikor megérkezik a helyszínre, a szálláshely recepciója elkéri Öntől a „csereutalványt” (más néven „utalványt” vagy „utazási okmányt”). Ez a dokumentum összefoglalja az Ön tartózkodásával kapcsolatos összes információt: szállásának elérhetőségeit, érkezési idejét, nyaralóhelyével kapcsolatos információkat stb.

Az Ön csereutalványa letölthető a Traveler Account / My Account Space oldaláról néhány nappal a tartózkodása egyenlegének kifizetése után. E-mailben értesítjük.

FIGYELEM: a foglaláshoz való hozzáféréshez érkezéskor be kell mutatnia a csereutalványt.

A csereutalvány kinyomtatásához egyszerűen nyissa meg Traveller fiókját, amely a maeva.com kezdőlapjáról érhető el. Az e-mail címével és a regisztrációkor létrehozott jelszavával azonosíthatja magát. Ezután hozzáférhet a fájl összefoglalójához. Ezután válassza ki az „Utalvány nyomtatása” lehetőséget. Ez az Acrobat Reader alkalmazással jelenik meg, csak el kell kezdenie a nyomtatást.

Ha nehézségei vannak az utalvány letöltésével, ünnepi tanácsadóink hétfőtől péntekig 9:30 és 19:30 között, szombaton 14:00 és 19:00 óra között állnak az Ön rendelkezésére.
01 81 80 25 43.

Jó tartózkodást kívánunk, és ne habozzon megosztani szuvenírfotóit a hálózatokon a #maevacom segítségével!
És megértünk téged! :)
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy kívánságát a megrendelés visszaigazoló oldalán az erre a célra szolgáló fehér dobozba írja be. Ha már véglegesítette rendelését, küldje el nekünk kérését e-mailben az infos@maeva.com címre, megadva fájlszámát és azt a nevet, amelyen a regisztráció történt. Ezt követően elküldjük hosting partnerünknek.

FIGYELEM: az apartmanokat a rezidenciák osztják ki. Ilyen feltételek mellett nem tudjuk 100%-ban garantálni kérésének teljesítését. Vendéglátó partnereink azonban mindig mindent megtesznek, hogy megfeleljenek az Ön elvárásainak!
Ezt javasoljuk, de ez attól függ, hogy melyik létesítményben foglalt.
A legtöbb „maeva Home” kempingben és bérelhetőben már nem kell a recepcióra mennie a kulcsok átvételéért vagy az idegenforgalmi adó fizetéséért!
A 100%-ban online előzetes bejelentkezéssel mindezen formalitások online is megtörténhetnek, és kulcsai közvetlenül a kölcsönzőben várják Önt. Kijelentkezéskor érintés nélküli kulcsátadás is elérhető.
Ez az információ a „csereutalványon” található.
Ez a dokumentum összefoglalja az Ön tartózkodásával kapcsolatos összes információt. Megtalálhatja szállásának elérhetőségeit, hozzáférési térképét és sok információt a nyaralási célpontjáról.

A csereutalványt néhány nappal a tartózkodás egyenlegének kifizetése után töltheti le Traveller fiókjáról. E-mailben értesítjük.

FIGYELEM: Nem adjuk meg nyaralóbérléseink elérhetőségét a tartózkodás egyenlegének kifizetése előtt.
Kis társának is joga van a díszletváltáshoz! Weboldalunkon gyakran talál egy kritériumot: kisállat bevihető. Ezután több mint 15 000 „kisállatbarát” nyaralóházhoz férhet hozzá!

Elnézést kérünk Chouquette hörcsögtől, az üdülőhelyen kizárólag kutyák és macskák engedélyezettek, kivéve a veszélyes kategóriákat, amelyek pórázon tarthatók.
Az állatok fogadásáért gyakran napi felárat kell fizetni, amelyet a helyszínen kell fizetni. Alaposabb tisztításnak felel meg például szőrtelenítés... Négylábú barátaink szállásonként 1 főre korlátozódnak, és érkezéskor be kell mutatnia a naprakész oltási jegyzőkönyvet.
Ön civil felelősséggel tartozik. Tehát Rexnek egész nap el kell kísérnie, és nem maradhat egyedül a kölcsönzőben. Mégis... neki is ez a vakáció!
Hogy a legjobb körülmények között üdvözölhessünk, ne felejtsd el foglaláskor jelezni, hogy Rexszel vagy Felixszel vagy Minával érkezel... végül az állatoddal.

A békés tartózkodás érdekében partnerünk, a 30 Million Friends Foundation összeállított egy ellenőrző listát, amely tele van tippekkel a békés utazáshoz, valamint értékes tanácsokkal, amelyeket a www.nosvacancesentreamis.com/ oldalon találhat.
Az érkezések legtöbbször 17:00 és 19:00 óra között vannak, így a helyszíni csapatoknak van idejük elkészíteni a szállást a korábbi nyaralók távozása után.
Késői érkezés esetén, vagy szombattól eltérő napon néhány nappal korábban felveheti a kapcsolatot a szálláshellyel az utalványon szereplő számon, hogy értesítse őket, és megegyezzen velük a kulcsok átvételének feltételeiről.
Ez a szállástól függ!
Ez az információ a főoldalról elérhető Traveler fiókjában található szállásleírásában (a: További információ részben) jelenik meg. Ha az ágynemű bérlése nem kötelező, viheti a sajátját, vagy külön fizet a szolgáltatásért.
Az utalványon, amely az Ön tartózkodásával kapcsolatos összes információt tartalmazza, megtalálja az érkezés napján a recepció nyitvatartási idejét, valamint a szállás telefonszámát. Feltétlenül vegye fel velük a kapcsolatot, hogy értesítse őket késéséről és érkezésének becsült időpontjáról, majd pontos utasításokat adnak a szállás kulcsainak átvételéhez.
Bármilyen Franciaországban és Spanyolországban való tartózkodás esetén éjszakánként és személyenként 0,2–2 euró idegenforgalmi adót kell fizetnie. A településtől függően ennek az adónak az összege nulla vagy csökkenthető a 13 év alatti gyermekek esetében. Ezt az összeget kérik Öntől, amikor megérkezik a szálláshelyére.
Az apartman kaucióját is be kell fizetni érkezéskor a szálláshely recepcióján. Ennek összege az utalványon szerepel. Előfordul, hogy a díjakat (víz, villany) a mérőóra állása szerint vagy fix áron kell fizetni, ebben az esetben ez az utalványon szerepel.
És ennyi !
Jó tartózkodást, és ne habozzon megosztani velünk fotóit a közösségi médiában!
Bármilyen Franciaországban és Spanyolországban való tartózkodás esetén éjszakánként és személyenként 0,2–2 euró idegenforgalmi adót kell fizetnie. A településtől függően ennek az adónak az összege nulla vagy csökkenthető a 13 év alatti gyermekek esetében. Ezt az összeget kérik Öntől, amikor megérkezik a szálláshelyére.
Az apartman kaucióját is be kell fizetni érkezéskor a szálláshely recepcióján. Ennek összege az utalványon szerepel. Előfordul, hogy a díjakat (víz, villany) a mérőóra állása szerint vagy fix áron kell fizetni, ebben az esetben ez az utalványon szerepel.
És ennyi !
Jó tartózkodást, és ne habozzon megosztani velünk fotóit a közösségi médiában!
Számos fizetési módot kínálunk, a választás az Öné!
- Bankkártya: közvetlenül a biztonságos oldalon vagy telefonon ügyféltanácsadóval
- Paypal: a biztonságos oldalon – kérjük, vegye figyelembe, hogy a tartózkodás teljes összegét ki kell fizetni, előleg nélkül.
- Átutalás: lásd a „Foglalás fizetése banki átutalással” részt.
- Banki csekkek (+18 euró): 18 euróval nőtt a szolgáltatási díj. Felhívjuk figyelmét, hogy az árajánlatok kifizetéséhez a foglalás csak az árajánlat beérkezése után kerül letiltásra. A tartózkodás kezdetétől számított 15 napon belül nem fogadnak el banki csekket.
- Üdülési utalványok (ANCV) / Ajándékutalványok (csoportos felvétel, bókjegyek, Cadhoc) (+ 18 euró) További szolgáltatási díjak ennél a fizetési módnál a kezdeti díj összegén felül : Üdülési utalványt vagy csekket fogadunk el maximum erejéig a tartózkodás teljes összegének 70%-a. Ha több mint egy hónap múlva indul, először 30% előleget kérünk a foglalás biztosításához. Ebben az esetben javasoljuk, hogy fizesse be például hitelkártyával az előleget, és küldje el nekünk az üdülési csekket a fennmaradó összeg kifizetéséhez (amelynek egy hónappal az indulás előtt meg kell érkeznie hozzánk).
- ANCV Connect : közvetlenül a biztonságos oldalon vagy telefonon ügyfél-tanácsadóval. Az ANCV csekkekkel ellentétben a tartózkodás teljes összege az ANCV Connect szolgáltatásban további költségek nélkül kifizethető. Felhívjuk figyelmét, hogy ha az ANCV connect nem fedezi a tartózkodás teljes összegét, a fennmaradó részt hitelkártyával kell kitölteni.

Ha egy hónapnál rövidebb indulásról van szó, a foglalás letiltásához a teljes fizetést kérjük. Azonban teljes egészében fizethet például hitelkártyával, majd elküldheti nekünk az üdülési utalványokat. Az üdülési csekkekkel küldött összeget (a postai feldolgozási költségekkel csökkentve) automatikusan jóváírjuk bankkártyáján, maximum 2 hónapon belül.
A szükséges összeget az alábbi címre küldje el:
maeva.com, Franciaország északról délre – Foglalási szolgáltatás – 11 rue de Cambrai – 75019 Párizs

Üdülési tanácsadóink hétfőtől szombatig 9:30 és 19:30 között állnak rendelkezésére, ha további információra van szüksége a tartózkodásával kapcsolatban.
Hogyan módosíthatom a foglalásomat?
Hogyan férhetek hozzá Traveler fiókomhoz?
A foglalás összegzésének eléréséhez egyszerűen jelentkezzen be Traveler fiókjába, amely weboldalunk kezdőlapjáról érhető el. Így hozzáférhet a lefoglalt tartózkodás részleteihez, a már kifizetett összeghez, a fizetendő egyenleghez stb. Lefoglalhat további opciókat, vagy kinyomtathatja a csereutalványt.
Remek, beleszerettél valamelyik tartózkodásunkba?! Sajnos nem választunk semmilyen lehetőséget. Csak a bérleti díj 30%-ának megfelelő előleg befizetésével és a szolgáltatási díjak összegével járó foglalás érvényesíthető.
Annak érdekében, hogy biztosan élvezze a választott tartózkodást, javasoljuk, hogy fizesse be a szükséges előleget telefonon vagy online a foglalás megerősítéséhez.
Vegyen egy nagy levegőt, és hívja ünnepi tanácsadóinkat (hétfőtől szombatig 9:30 és 19:30 között érhetők el). Jól ismerik úticéljainkat, és készséggel állnak rendelkezésére, hogy tájékoztatást nyújtsanak, és támogassák tartózkodása kiválasztásában és lefoglalásában.
Módosítási kérelmét úgy teheti meg, hogy bejelentkezik Traveler fiókjába, és a „Üdülés módosítása vagy lemondása” szakaszra kattintva írja meg kérelmét.
A foglalás a szabad helyek függvényében módosítható. Időpont, bérlet vagy szállástípus módosítása esetén 40 euró átalánydíj kerül felszámításra. Ha a módosítás lemondási díjat von maga után a házigazdánk részéről, a költségek Önt terhelhetik.
Foglalás lemondásához vagy a lemondási feltételek megismeréséhez egyszerűen jelentkezzen be utazói fiókjába, kattintson a "Következő tartózkodásaim" menüre, majd a "Üdülés lemondása" fülre.
Felhívjuk figyelmét, hogy lemondási kérelmet telefonon nem lehet rögzíteni.
Kiváló hír, ez azt jelenti, hogy közelednek az ünnepek!
Foglalása megerősítéséhez egyszerűen fizesse be a bérleti díj 30%-ának megfelelő előleget a szolgáltatási díjak összegével és a lemondási garanciával együtt (ha kívánja).
Kevesebb mint egy hónappal az indulás előtt ki kell fizetnie a tartózkodás teljes összegét a foglalás megerősítéséhez.
Fizetésének beérkezését követően a foglalás a kiválasztott szálláshelyre kerül. Ettől kezdve a lehető legrövidebb időn belül visszaigazolást kapunk a lefoglalt szállás elérhetőségéről.
A rendkívül ritka elérhetetlenség esetén töröljük a fizetést, és visszatérünk Önhöz, hogy közösen keressünk más, az Ön igényeinek megfelelő szállást. Ha a pénzt már megterhelték számlájáról, és nem találtunk megfelelő alternatívát, a kártyáját azonnal újra jóváírjuk.
Nagyon egyszerű: Traveler fiókja elérhető a weboldal kezdőlapjáról vagy ide kattintva .
Az azonosításhoz egyszerűen adja meg e-mail címét és a fiók létrehozásakor létrehozott jelszavát.
Ha nem emlékszik jelszavára, kattintson az elfelejtett jelszóra, és kész!
Szükségünk van az Ön elérhetőségeire, hogy kapcsolatba léphessünk Önnel, és semmilyen körülmények között nem adjuk ki harmadik félnek. Ezért félelem nélkül elhagyhatja őket, ezt javasoljuk, mert előfordulhat, hogy érkezése előtt fel kell venni Önnel a kapcsolatot.
Foglalás lemondásához vagy a lemondási feltételek megismeréséhez egyszerűen jelentkezzen be utazói fiókjába, kattintson a "Következő tartózkodásaim" menüre, majd a "Üdülés lemondása" fülre.
Felhívjuk figyelmét, hogy lemondási kérelmet telefonon nem lehet rögzíteni.
Köszönöm a foglalást :)
Lemondási garanciára csak az első foglalás során lehet előfizetni. A megrendelésre utólag nem lehet előfizetni. A teljes összeget foglaláskor kell kifizetni.
Az árajánlat nem minősül foglalásnak vagy opciónak, és nem garantálja a bérleti díj jövőbeni elérhetőségét. Árajánlatért Öntől semmilyen összeg nem igényelhető.
Ha kiválasztotta az üdülési dátumot, és nem találja a választott úti célt, az azt jelenti, hogy a kiválasztott dátumokon már nem tudunk szabad helyet foglalni a kívánt úti célban vagy a kiválasztott számú személy számára. Visszaállíthatja a feltételeket, és újraindíthatja a keresést, ha csak a célállomást választja ki.
Biztosan többen is bedőltek ennek a szállásnak! Ez az üzenet akkor jelenik meg, ha már nincs elérhetőség, és még túl friss (néhány perc) ahhoz, hogy a kijelző figyelembe vegye a módosítást.
Ez az üzenet az Ön biztonsága érdekében jelenik meg, hogy ne érjen csalódást.
De ne essen pánikba, oldalunkon rengeteg más remek szállás található!
Nagyon egyszerű, minden új feltétel figyelembevételével a többi feltétel csak akkor jelenik meg, ha van az előző feltételnek megfelelő elérhetőség. Ezért azt tanácsoljuk, hogy először válassza ki az Ön számára legfontosabb kritériumot (például a helyszín dátumát vagy a költségvetést).
Menet közben finomítja, és végül megtalálja az Önnek legmegfelelőbb tartózkodást. Az összes kritériumot nem kell kitölteni, ha nincs különösebb követelmény a lakóhely típusát illetően, akkor ezt a mezőt nem kell kitölteni, így elkerülhető, hogy kizárja az Ön számára megfelelő tartózkodást.
Egy példa: 500 eurónál kevesebbért szeretnék elmenni egy tekintélyes rezidenciára.
Kitöltöm a „válasszon költségvetést” és a „válasszon szállástípust” mezőt.

A keresés ezen kritériumok szerint önmagában történik, és felkínálja a lehetséges dátumokat, hogy ezen az áron menjen az ilyen típusú szállásokon, anélkül, hogy figyelembe venné a személyek számát, a régiót vagy a célállomást.
Természetesen !
A nyelv megváltoztatása nem is lehetne egyszerűbb. Menjen az oldal aljára a jogi közlemények mellett, és fedezze fel az oldalt franciául, angolul, spanyolul és hollandul!
Remek, megtalálta álmai szállását!
Miután kiválasztotta az üdülést, folytassa megrendelésének 2. lépésével, melynek címe „Opciók és biztosítás”. Az oldal alján írja be a promóciós kódot, majd kattintson az "OK" gombra.
Ha a megadott promóciós kód nem érvényes, ne felejtse el ellenőrizni a kód helyes beírását, az érvényességi dátumot és a jogosultságot ;)