Gyakori kérdések

Gyakori kérdések - Foglalás

Van különbség a telefonos és az internetes foglalás között?

Alapvetően nincs, az árak ugyanazok mindkét foglalás esetén. Ha honlapunkon esetleg valamit nem találsz, kérdezd prémiumkemping szakértőinket, akik szívesen válaszolnak kérdéseidre (tel.: 06 1 870 0800, normál tarifával hívható szám). Az opciós foglalás csak telefonon keresztül bonyolítható.

Hogyan juthatok akciókódhoz?

Néhány speciális ajánlathoz és akcióhoz egy úgynevezett akciókódra van szükség. Ezzel a kóddal kedvezményes árra vagy jogosult. Ezeket az akciókódokat általában hírlevélben küldjük ki. Még nem iratkoztál fel a hírlevélre? Itt megteheted most! Így értesülni fogsz legfrissebb ajánlatainkról, különleges akcióinkról és érdekes híreinkről. 

Hogyan foglalhatok interneten keresztül a Vacansoleil-nél?

A www.vacansoleil.hu oldalon a “Keresés és foglalás” ablakban kiválaszthatod a kívánt úti célt és időszakot. A találati listában megjelenő lehetőségekből választva az ár melletti “Foglaljon most” gombra kattintva indíthatod el a foglalást. A foglalás véglegesítéséhez az alábbi lépéseken kell végigmenned:

1. lépés: Szálláshely
A foglalás során az alábbi információk érhetőek el: 
- a “Kemping megtekintése” szövegre kattintva a kemping információs oldalát éred el, ahol részletes információt és képeket találsz a kempingről.
- a kiválasztott szálláshely elnevezése alatt található „Részletes leírás” melletti kis nyílra kattintva további információkat találsz a szálláshely általános jellemzőiről. Az itt látható alaprajz egy minta alaprajz!
- megváltoztathatod az utastársak számát
- az “Extrák” pontban babacsomagot, elhelyezkedésre vonatkozó kívánságot, ágyneműhuzat garnitúrát és végtakarítást adhatsz hozzá foglalásodhoz. Az “i” információs gombra kattintva további információkat találsz ezekről
- a kempingben fizetendő költségeket is itt találod 
- a „További szállás foglalása” gombbal újabb szállást, a „További kemping foglalása” gombra kattintva pedig másik kempingben lévő szállást adhatsz a foglalásodhoz
- a “Folytatás” gombra kattintva folytathatod a foglalást

2. lépés : Törzsadatok
Ennél a lépésnél kell kitöltened a személyes adataidat és a veled együtt utazók adatait.

3. lépés: Jóváhagyás
Itt tekintheted át és ellenőrizheted foglalásodat, melyen még változtathatsz, amennyiben visszalépsz a menüsorban. Az esetleges akciókódot itt tudod megadni. Ennél a lépésnél kell megerősítened, hogy elolvastad és elfogadod a foglalásodhoz tartozó Általános Szerződési Feltételeket. A megerősítéshez kattints a négyzetbe. Foglalás közben mindvégig látod a foglalás áttekintését a jobb oldalon, ahol a kiválasztott szálláshely és az árak is megtalálhatóak, illetve a helyszínen fizetendő költségek listája is feltüntetésre kerül a világos szürke mezőben.

4. lépés: Fizetés
Itt találod a fizetendő összegeket és a fizetés határidejét, valamint választhatsz bankkártyás, illetve banki átutalásos fizetési lehetőségek közül. Indulás előtti 3 napon belüli foglalás esetén csak bankkártyás (Visa vagy Mastercard) fizetésre van lehetőség. A “Foglalás és fizetés” gombbal véglegesítheted a foglalásodat.

5. lépés: Köszönjük
Ebben a lépésben adjuk meg a foglalásodhoz tartozó pozíciószámot. A foglalásod visszaigazolását e-mailben küldjük meg.

Kérhetek garantált kívánságot?

A kempinggel egyeztetve lehetséges garantált kívánságot kérni. Garantált kívánságok csak orvosi esetben igényelhetőek. Amennyiben a garantált kívánságot jóváhagyják, 8100 forintot kell fizetni/szálláshely. További részletekért kérjük, hívd prémiumkemping szakértőinket a 06 1 870 0800-as telefonszámon (normál tarifával hívható szám).

Hogyan ellenőrizhetem, hogy az internetes foglalásom sikeres volt?

Sikeres foglalás esetén a fizetési mód kiválasztását - bankkártyás fizetés esetén a fizetést – követően megjelenik a foglalás pozíciószáma. A foglalásod visszaigazolását e-mailben küldjük meg, ami tartalmazza a számlát is és külön csatolmányként az Általános Szerződési Feltételeinket is.

Telefonos foglalás esetén is e-mailben kapod meg ezen dokumentumokat. Amennyiben inkább postán szeretnéd megkapni a megerősítést, ez is lehetséges, de ezt minden esetben külön jelezned kell prémiumkemping szakértőink felé.

Kérhetek opciót?

Igen, lehetséges opciót kérni egy szálláshelyre. Maximum 24 órára kérhető egy opció. 
Opció csak telefonon keresztül lehetséges. Amennyiben kevesebb, mint 3 héttel a nyaralás kezdőnapja előtt foglalsz, opció nem lehetséges.

Hogyan kerül kiszámításra az ár?

Nagyon könnyen kiszámíthatod az utazás összegét. Például: családoddal a levico terme-i Due Laghi kempingbe szeretnél utazni. 05.25. – 06.08. között szeretnétek eltölteni két hetet egy teljesen felszerelt Navajo bungalow-sátorban:

Példa:

 

7 éjszaka (12 900 Ft/éj)  

90 300 Ft

7 éjszaka (15 300 Ft/éj) 

107 100 Ft

Ingyen éjszakák (14=11)

- 38 700 Ft

+ Foglalási költség

4 900 Ft

A foglalás teljes összege

163 600Ft

Kempinghelyet foglalsz? Ilyenkor az ár számítása máshogyan történik. Az ár, amelyet először látsz a kempinghelyre vonatkozóan, a foglalás első lépése. Ez az ár 2 felnőttre vonatkozik, akkor is, ha több személyt állítottál be. Hogyan lehetséges ez? A további (2 fő fölötti) résztvevők felára az életkor függvényében személyenként eltérőek lehetnek. Mivel a veled utazók születési adatait csak a foglalás 2. lépésében (Törzsadatok) adod majd meg, ezért csak ezen lépést követően lehetséges a pontos ár kiszámítása a kempinghely esetében. Természetesen még a foglalás véglegesítése előtt látni fogod a teljes, végső költséget.

Mi a legrövidebb tartózkodási idő, amit a Vacansoleil szálláshelyein eltölthetek?

A legtöbb kempingben meg van határozva a minimálisan foglalható éjszakák száma. Ez azt jelenti, hogy ennyi éjszakát kell egybefüggően foglalni ugyanazon kemping, ugyanazon szálláshely típusában. A legtöbb kemping esetében a minimum tartózkodás elő- és utószezonban általában 2 éjszaka, főszezonban pedig általában 4 éjszaka. A minimálisan foglalható éjszakák száma kempingenként és akár szállástípusonként is eltérő lehet. Vannak azonban olyan kempingjeink is, ahol egyetlen éjszakára is foglalhatsz szállást, ezeket tranzitszállásként is használhatod, ha a fő úti célodhoz hosszú az út és odafelé vagy visszafelé meg szeretnél állni pihenni egy éjszakát.

Mikor érkeznek meg utazási dokumentumaim?

A teljes összeg beérkezését követő 1-2 munkanapon belül e-mailben küldjük meg az utazási dokumentumokat.

Foglalhatok babacsomagot is?

Igen, babacsomag egyre több kempingben elérhető. A kemping információs oldalán a “cumi” piktogrammal jelöljük ezt a lehetőséget. A babacsomag tartalma: kiságy, babakád, etetőszék. A babacsomagot előzetesen tudod megrendelni, melyet érkezés előtt bekészítünk a szálláshelyre.

Fontos: A kiságyhoz matracot és ágyneműt nem tudunk biztosítani, ezért kérjük, vigyél magaddal saját ágyneműhuzatot, takarót és matracot.

Vihetek magammal háziállatot? Ha igen, többet is?

A honlap “Keresés és foglalás” menüjében megjelölheted, ha háziállatot szeretnél magaddal vinni. A keresés eredményeként kiadott kempingek információs oldalán a „Szálláshely” menüpont alatt, a „További információ” gombra kattintva megtalálod, hogy melyik szálláshely típusba vihető be háziállat, illetve, hogy egy vagy több. Amennyiben a háziállatra vonatkozóan nincs információ, abban az esetben háziállat nem foglalható az adott szálláshelyhez. Lehetséges, hogy háziállat esetén éjszakánkénti felárat, illetve kötelező végtakarítási felárat kell fizetned mely összeget a szállásfoglalás díjával együtt vagy a helyszínen érkezéskor kell kiegyenlíteni. A fizetendő felárra vonatkozó információ az adott szálláshely részleteinél, illetve internetes foglalás során a jobb oldali sávban található.

Néhány kemping csak elő- és utószezonban fogad háziállatot. Néhány mobilházban egyáltalán nem megengedett a háziállat. A Vacansoleil sátrakban soha nem megengedett a háziállat. Amennyiben mobilházat foglalsz, a háziállatért általában a helyszínen kell fizetni, megérkezéskor. Ebben az esetben a háziállatért fizetendő költséget megtalálod foglalásod áttekintésénél, illetve a számlán is a “helyszínen fizetendő” cím alatt. Néhány esetben a Vacansoleil-nek előre kell fizetned a háziállatra vonatkozó költséget, ezt foglaláskor beleszámítjuk az összegbe. Amennyiben kempinghelyet foglalsz, a háziállat felárát előre, a Vacansoleil-nek kell kifizetni, néhány esetben pedig a kempingbe érkezéskor. Ebben az esetben foglalásod áttekintésénél találod a költségeket, a számlán pedig a “helyszínen fizetendő” cím alatt. Ha több kisállatot szeretnél magaddal vinni, hívd prémiumkemping szakértőinket, akik szívesen válaszolnak kérdéseidre. 

A háziállatokra vonatkozó további információkért kattints ide.

Mozgássérültek számára is megfelelőek a kempingek?

A mozgássérültek számára szolgáltatásokat nyújtó kempingeket külön piktogram jelzi. Ezeknél a kempingeknél nemcsak a WC-k vagy a zuhanyzók vannak átalakítva, hanem több a szabad hely, az ajtók különlegesek és az épület-feljárók is megtalálhatóak. Természetesen az uszoda bejáratának, a terasz és az étterem területének is meg kell felelnie az előírásoknak. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a mobilházak kevésbé alkalmasak a kerekesszékkel közlekedők számára. A sátrak megfelelőbbek, hisz nincsenek szűk ajtónyílások vagy lépcsők. Az Ottawa sátrak fapadlózatának szintje 15 cm-rel magasabb a talajszintnél.  Château de Galaure kempingünkben  különlegesen kialakított mobilházakat kínálunk a mozgássérültek számára – a Bali 2 modellt. További információért kérjük lépj kapcsolatba prémiumkemping szakértőinkkel.

Felügyelet nélküli fiatalkorúak tartózkodása megengedett a kempingekben?

A honlapunkon szereplő kempingek közül a legtöbb családi kemping, ezért felügyelet nélküli fiatalokat nem fogadnak. Az érkezéskori esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba prémiumkemping szakértőinkkel.

Foglalhatok szállást csoport számára is?

Igen! Honlapunkon maximum 2 szálláshely foglalása lehetséges ugyanabba a kempingbe azonos időszakra. Ha ennél több szálláshelyre van szükséged, akkor kérjük, hívd prémiumkemping szakértőinket, mert ilyen esetben a kemping külön jóváhagyása szükséges a csoportra vonatkozóan.

Köthetek utazásképtelenségre és útmegszakításra vonatkozó storno, valamint utasbiztosítást a Vacansoleil-nél?

A jól megérdemelt nyaralásba megéri befektetni, éppen ezért fontos a biztosítás. Az Európai Utazási Biztosító Zrt.-vel (EUB) együtt fejlesztettünk ki egy utazásbiztosítási csomagot, mely tökéletes összhangban van a Vacansoleil-nél lefoglalt nyaralásoddal. Miért kockáztatnál? Ha be van biztosítva a nyaralásod, sokkal nyugodtabban pihenhetsz. 

Minden Vacansoleil-nél foglalt szállás esetén javasoljuk a storno biztosítás megkötését. Ez azokra a – ritkán, de váratlanul előforduló – biztosítási eseményekre nyújt védelmet, amelyek előre nem láthatóak, és az utazás megkezdését teszik lehetetlenné. Ilyen esetben a biztosító a befizetett utazási díjat – az önrész levonása mellett – megtéríti neked. Ez a biztosítás csak a kifejezetten biztosítási eseményekre vonatkozik (az Európai Utazási Biztosító Zrt. feltételei szerint), gazdasági nehézségek miatti lemondás, vagy saját elhatározás miatti lemondások esetére nem.

A storno biztosítás azon nemvárt események (közeli hozzátartozó súlyos balesete, halála, elemi kár) esetén is biztosítást nyújt (Európai Utazási Biztosító Zrt. feltételei szerint), amikor a már megkezdett nyaralást meg kell szakítani és haza kell utazni. Ebben az esetben a biztosítás a nyaralás igénybe nem vett részére – önrész megfizetése mellett - érvényesíthető.

A váratlan helyzetekben ez a biztosítás hathatós segítség a te és családod számára!

Az utasbiztosítás a nyaralás időtartama alatt nyújt segítséget baleset, betegség, vagy poggyászkár esetén. Jó tudni, hogy bármelyik pillanatban számíthatsz segítségre. Ez az amit a Európai Utazási Biztosító Zrt kínál. A biztosítás érvényessége a kötvényen a biztosítás kezdeteként megjelölt napot megelőző napon 0 órakor kezdődik és a megjelölt utolsó napot követő nap 24 óráig tart.

Kattints ide az Európai Utazási Biztosító Zrt. (EUB) utas- és storno biztosításának feltételeiért.

Milyen tranzitszállás-lehetőségeket kínál a Vacansoleil

A Vacansoleil-nél lehetőség van egyéjszakás szálláshely foglalásra is néhány kempingben, így másnap kipihenten indulhatsz tovább a család a kiválasztott kempingbe. Az internetes foglalás során a 2. lépésben választhatja a kívánt tranzit szálláshelyet.

Kattintson ide a tranzitszállás lehetőségét kínáló kempingekért.

A kívánságaimért fizetnem kell. Ez egyben garancia is?

Nem garancia, de ha különleges kéréseid akadnak a szálláshely elhelyezkedésére vonatkozóan, akkor igyekszünk segíteni neked ebben. Ezeket a kéréseket továbbítjuk a fogadó szálláshely felé, akik mindent megtesznek azért, hogy lehetőség szerint kívánságodat teljesítsék. A kívánságokat nem tudjuk 100%-ban garantálni. A kívánságokért felszámolt díj a kérés adminisztrálását, valamint a kemping felé történő közvetítését fedezi. Ez az összeg nem visszatéríthető.

Miért kell külön díjat fizetni a kívánságaimért?

Ez a költség a vendégkérés adminisztrálását és a kemping felé történő közvetítést fedezi.

Nyertem egy Vacansoleil utazási utalványt. Mi a teendőm?

A megnyert utalványt csak telefonon keresztül történő foglalás esetén tudod felhasználni. Internetes foglalás esetén nem jelenik meg automatikusan a kedvezmény. Július és augusztus hónapokra szóló foglalásra nem váltható be az utalvány. A nyeremény esetén választható kempingek listájából tudsz választani. Kattints ide a lista megtekintéséhez.

Bármely kempingben és időpontban felhasználhatom a Vacansoleil utazási utalványom?

A nyeremény kizárólag a nyereményjáték szabályzatában megadott idõszakra használható fel. Több kempingből választhatsz, a kempingek listáját megtalálod a “Nyeremény esetén választható kempingek” menüpontban. 
Kattints ide a választható kempingek listájáért.

Felhasználhatom a Vacansoleil utazási utalványom különböző típusú szálláshelyekre vagy több nyaralásra is?

A nyeremény kizárólag a nyereményjáték szabályzatában meghatározott szálláshelyekre és nyaralásra használható fel.
Az utalvány teljes összegét fel kell használni a lejárati idő előtt.

Módosíthatom a foglalásomat?

Törölheted vagy módosíthatod a foglalásodat, azonban ez lemondási / módosítási díjjal jár az Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak alapján. Természetesen minden törlési vagy módosítási díjról előre értesítünk.

A 2019-re szóló foglalásokra az alábbiak érvényesek:

2018. december 28-ig díjmentesen töröltetheted a foglalásodat. Ezt követően az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott lemondási díjat számoljuk fel.

Foglalásodat, egyszeri alkalommal, díjmentesen módosíthatod 2019. április 15-ig a szabad helyek függvényében. (Módosíthatod a kempinget, a szállás típusát, a tartózkodás időtartamát és dátumát.) Foglalásodon 2019. április 15-e után is változtathatsz, azonban az már költségekkel jár, módosítási díjat számítunk fel. Minden díjról értesítünk, amely a foglalásod módosítása kapcsán felmerül.

Módosítási vagy törlési szándékodat kérjük, írásban jelezd felénk!

Meddig törölhetem a foglalásomat?

Az utazás kezdő napjáig töröltetheted foglalásodat az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott lemondási díj megfizetése mellett.

A 2019-re szóló foglalásokra az alábbiak vonatkoznak:

Foglalásodat 2018. december 28-ig díjmentesen töröltetheted. Ezt követően az Általános Szerződési Feltételekben rögzített lemondási díjak (bánatpénz) lépnek érvénybe.

Az interneten kezdtem foglalni, s mikor visszaléptem a foglalásba, már nem volt szabad hely a kívánt időpontban. Mit tegyek?

Ha kiválasztasz egy bizonyos szálláshelytípust és időpontot, foglalási rendszerünk egy ideig még megtartja azt, így időt ad neked arra, hogy könnyen befejezhesd foglalásodat. Ha nem foglalod le az időpontot annak kiválasztása után, az akkor is csak egy bizonyos idő után szabadul fel újra. Később valószínűleg folytathatod a foglalásod, amennyiben még elérhető lesz az időpont és a szálláshely. Kiválasztott szálláshelyed a képernyő jobb oldalán található törlés gombra kattintva törölheted.