A nyaralás után

Gyakori kérdések - A nyaralás után

Hogyan jelezhetem észrevételeimet és tapasztalataimat a kempingről, ahol nyaraltam?

Nyaralásod után elégedettségi kérdőívet fogunk küldeni neked e-mailben. Nagyon köszönjük, ha kitöltöd. A visszajelzések segítségével fejleszteni tudjuk szolgáltatásainkat, illetve visszajelzést tudunk adni partnereinknek és a velünk szerződésben álló kempingeknek. Észrevételeid segíthetnek másoknak is a nyaralással kapcsolatos döntéseik meghozatalában. 

Hogyan adhatok pozitív visszajelzést vagy jelezhetem a panaszomat?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy nyaralásod jól teljen, és a lehető legnagyobb odafigyeléssel választjuk ki a kínálatunkban szereplő szállásokat. Mindent megteszünk, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk a nyaralás előtt, alatt és után. A visszajelzések segítségével folyamatosan fejleszthetjük szolgáltatásunkat. Amennyiben a kempingben valamilyen probléma merülne fel, kérjük a helyszínen jelezd, általában minden gyorsan megoldható. Ha esetleg nem vagy elégedett a megoldással, kérjük, fordulj hozzánk. Mindent megteszünk, hogy megoldást találjunk. Visszajelzéseket, tippeket, fejlesztési javaslatokat vagy panaszt küldhetsz nekünk a hu-aftersales@vacansoleil.com e-mail címre. Kérjük, lehetőség szerint mellékelj képeket is. Legkésőbb egy hónapon belül megválaszoljuk leveledet.