Gyakori kérdések

Gyakori kérdések - Újra otthon

Elveszett tárgyak

Amennyiben elvesztett vagy nyaralása helyszínén hagyott valamit, kérjük, hazatérte után egy héten belül jelezze azt telefonon kollégáink felé. Hogy minél könnyebben megtalálhassák az elveszett tárgyat, azt javasoljuk, próbáljanak meg minél pontosabb leírást adni róla (pl. a tárgy márkája, színe, mérete és más jellemző vonások). 
Az elveszett tárgyak hazaszállítási költsége előre fizetendő és a vendéget terheli.

Hol kérdezhetek ill. fejezhetem ki véleményemet nyaralásommal kapcsolatban?

Hazaérkezése után a Vacansoleil küld Önnek egy kérdőívet emailben, ezt kitöltve elmondhatja véleményét a nyaralásáról. Ha ez nem lenne elég, természetesen telefonon vagy e-mailben is megteheti ezt.

Lehetséges következő évre foglalni?

Májustól kezdődően lehetséges foglalást készíteni a következő évre. Néhány kemping esetében még nem lesznek meg a 2018-as árak, itt előzetes foglalásra lesz lehetőség és amint elérhetőek lesznek az árak – az őszi hónapokban – 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy eldöntse, hogy szeretné e véglegesíteni vagy inkább törölné az előzetes foglalást. Előzetes foglaláshoz 30.000 Ft előleget kell befizetni, melyet 5 munkanapon belüli törlés esetén  visszatérítünk. Az előfoglalás véglegesítése esetén a befizetett előleg beszámításra kerül a teljes fizetendő összegbe, ebben az esetben a 30.000 Ft nem visszatéríthető. Minden olyan 2018-ra szóló előfoglalás esetén, ahol az előfoglalás pillanatában már elérhetőek az árak, a fizetendő előleg lemondás esetén nem visszatéríthető! Az Általános Szerződési Feltételeink lépnek életbe.