Gyakori kérdések

Gyakori kérdések - Fizetés

Hogyan történik a fizetés?

Fizetési határidők:

A foglalástól számított legalább 52 napon belüli érkezés esetén az első befizetés a foglalást követő 7 napon belül, a második befizetés pedig 52 nappal érkezés előtt esedékes. Amennyiben az első és a második fizetési határidő között csak 7 nap különbség van, akkor a teljes díj az első fizetési kötelezettséggel egyidejűleg esedékes.

A foglalástól számított legfeljebb 52 napon belüli érkezés esetén a teljes díj 7 napon belül fizetendő.

A foglalástól számított 14 napon belüli érkezés esetén a teljes díj azonnal fizetendő.

A foglalástól számított 3 napon belüli érkezés esetén a foglalás véglegesítése csak bankkártyával (Visa vagy Mastercard) lehetséges és a teljes díj azonnal fizetendő.

Fizetés módja:

A fizetés banki átutalással vagy bankkártyás (Visa vagy Mastercard) fizetéssel lehetséges.

Ha a foglalás utolsó „Fizetés” lépésében a banki átutalást választja, akkor a foglalás véglegesítése után (legkésőbb a foglalást követő munkanapon) megküldjük a visszaigazolást. A befizetéseket a Megerősítő/Számla 2. oldalán található bankszámlaszámra kell átutatalni. A foglalása fenntartása érdekében kérjük, vegye figyelembe a számlán található első és második fizetési határidőt!

Ha a banki átutalásos fizetést választotta, de mégis bankkártyával szeretne fizetni, akkor az első befizetést a visszaigazoló e-mail szövegében található linkre kattintva tudja megtenni.

Bankkártyás fizetés esetén a foglalás utolsó „Fizetés” lépésében a kártyás fizetést kell választani. A kártya sikeres terhelését követően tekintjük kifizetettnek az első befizetést vagy 2 hónapon belüli érkezés esetén a teljes összeget. A visszaigazolást (Megerősítő/Számla) a rendszer automatikusan megküldi a fizetést követően. A második befizetés határideje előtt néhány nappal a rendszerünk automatikusan kiküld e-mailben egy fizetési listát, melyben található egy újabb link, mely segítségével tudja kifizetni a második részletet.

Indulás előtt 3 nappal történő foglalás esetén már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség a foglalás véglegesítéséhez. Ebben az esetben a teljes összeg levonásra kerül a „Fizetés” lépésben, a visszaigazolást pedig automatikusan megküldjük e-mailben.